Docela nedávno jsem opětovně zaslechl informaci z městského rozhlasu, že do našeho města přijede za pár dnů pojízdná prodejna vypěstovaných farmářských produktů. Zajíždí sem dvě farmářské společnosti a že je o tyto výrobky mezi lidmi zájem, prokazuje četnost těchto návštěv. Toto je jedna z forem reklamy, velmi účinná, neboť obecní či městský rozhlas je slyšitelný na vzdálenost několika kilometrů a v našem městě bydlí přibližně tři tisíce obyvatel. Další velmi účinnou reklamou jsou v současné době webové stránky. Internet se stal již mocným propagačním nástrojem a od doby, co se začínal rozvíjet a šířit ve veřejném prostoru, postoupil na „vyšší level“. Ostatně dobu, co byl Internet v plenkách, já pamatuji a mám srovnání, jaký byl Internet tehdy a jaký je dnes.

zemědělská činnost

Síla propagační strategie skrze webové stránky je navíc posílena již obrovským počtem domácností, firem či jednotlivců, které jsou k Internetu připojené, a dalším důležitým parametrem je i rychlost připojení a jeho stabilita. Jestliže má pak soukromý zemědělec vlastní web a může ve svém e-shopu nabízet produkty buď s vyzvednutím v místě jejich pěstování anebo s využitím přepravy skrze přepravní společnosti, je to další krok k prosperitě a úspěšnému podnikání.

pěstování mrkve

Reklamní agentura z Brna se může postarat o zhotovení webových stránek a e-shopu na klíč včetně řešení SEO pro webové vyhledávače a zároveň může provádět grafické práce, vytvářet firemní logo a zhotovit také tištěné papírové propagační materiály, jako jsou katalogy zboží, vizitky, kalendáře apod.Soukromí farmáři to sice nemají jednoduché, co se týče administrativy i samotné odborné pracovní činnosti, ale jestliže mají zajištěn odbyt vypěstovaných komodit a jsou na trhu dobře patrní, je velmi pravděpodobné, že si je zákazníci oblíbí, neboť v současné době je mezi lidmi velký zájem o lokálně vypěstované ovoce, zeleninu, obiloviny, luštěniny, mák, ořechy a další zemědělské produkty, zvláště pak v BIO kvalitě.



Docela nedávno jsem opětovně zaslechl informaci z městského rozhlasu, že do našeho města přijede za pár dnů pojízdná prodejna vypěstovaných farmářských produktů. Zajíždí sem dvě farmářské společnosti a že je o tyto výrobky mezi lidmi zájem, prokazuje četnost těchto návštěv. Toto je jedna z forem reklamy, velmi účinná, neboť obecní či městský rozhlas je slyšitelný na vzdálenost několika kilometrů a v našem městě bydlí přibližně tři tisíce obyvatel. Další velmi účinnou reklamou jsou v současné době webové stránky. Internet se stal již mocným propagačním nástrojem a od doby, co se začínal rozvíjet a šířit ve veřejném prostoru, postoupil na „vyšší level“. Ostatně dobu, co byl Internet v plenkách, já pamatuji a mám srovnání, jaký byl Internet tehdy a jaký je dnes.

zemědělská činnost

Síla propagační strategie skrze webové stránky je navíc posílena již obrovským počtem domácností, firem či jednotlivců, které jsou k Internetu připojené, a dalším důležitým parametrem je i rychlost připojení a jeho stabilita. Jestliže má pak soukromý zemědělec vlastní web a může ve svém e-shopu nabízet produkty buď s vyzvednutím v místě jejich pěstování anebo s využitím přepravy skrze přepravní společnosti, je to další krok k prosperitě a úspěšnému podnikání.

pěstování mrkve

Reklamní agentura z Brna se může postarat o zhotovení webových stránek a e-shopu na klíč včetně řešení SEO pro webové vyhledávače a zároveň může provádět grafické práce, vytvářet firemní logo a zhotovit také tištěné papírové propagační materiály, jako jsou katalogy zboží, vizitky, kalendáře apod.Soukromí farmáři to sice nemají jednoduché, co se týče administrativy i samotné odborné pracovní činnosti, ale jestliže mají zajištěn odbyt vypěstovaných komodit a jsou na trhu dobře patrní, je velmi pravděpodobné, že si je zákazníci oblíbí, neboť v současné době je mezi lidmi velký zájem o lokálně vypěstované ovoce, zeleninu, obiloviny, luštěniny, mák, ořechy a další zemědělské produkty, zvláště pak v BIO kvalitě.